zaterdag 24 september 2011

Femke Wolthuis vertrekt bij RTL Ontbijtnieuws, Sanne Steusel vervangster?

Femke Wolthuis vertrekt bij RTL Ontbijtnieuws, Sanne Steusel vervangster?
Femke Wolthuis gaat het RTL Nieuws verlaten. Vanaf 1 oktober wil ze meer tijd en aandacht besteden aan haar musicalambities. Daarom zal ze deze maand voor het laatst het Ontbijtnieuws presenteren, waar ze samen met Jan de Hoop het gezicht van is. De laatste tijd draait Sanne Steusel ook al veelvuldig mee als vervanger, mogelijk blijft zij aan als Wolthuis vertrekt.
Tegen RTL Boulevard zegt Wolthuis dat het vertrek in overleg met RTL is besloten.
Femke Wolthuis wil zich weer bezighouden met haar grote passie. De 45-jarige brunette maakte woensdag bekend te stoppen als nieuwslezer van het RTL Ontbijtnieuws. "Ik wil gewoon terug naar mijn roots, naar mijn grote liefde theater", vertelt Femke aan De Telegraaf.
Wolthuis is vanaf zaterdag te zien in de musical De Bende van de Korenwolf - Het Geheim van de Zoenende Gasten. De voormalig nieuwslezer wil niet alleen als actrice het theater in, ook gaat ze zich bezighouden met de productie.
Het gemis van het theater was niet het enige wat meespeelde in Wolthuis' besluit RTL te verlaten. "Ik had van RTL negen keer een jaarcontract gehad en zou voor de derde keer de flexwet in moeten." Wolthuis verlaat het RTL Ontbijtnieuws met een goed gevoel. "Ik was heel blij met de extra vervangster voor Jan de Hoop, in de vorm van Sanne Steusel."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten